Steget gratis rådgivning i værdi?

Steget gratis rådgivning i værdi?
For at besvare spørgsmålet, skulle du overveje kilde af råd. Hvis kilden er et opfattede værdi har råd værdi så godt.
I den seneste gratis rådgivning var forankret i talemåden, “du får hvad du betaler for.” Med angivelse af denne rådgivning var intet andet end mening og havde lidt eller ingen værdi.
I dags internetverden – at talemåden er ikke så sandt som det var førhen. Mange websteder tilbyder rådgivning fra professionelle til jævnaldrende, rute rådgivning fra fagfolk til fagfolk og i nogle tilfælde, fagfolk administration af webstederne, selv. Tage PbxInfo.com f.eks.
På en gennemsnitlig dag på PbxInfo.com, to dedikerede servere i Northern Virginia varme op og nuværende over en 1.000 sidevisninger af otte am og lukke af dagen med mere end 79.000 sidevisninger. Hvorfor alle besøg på webstedet? Hvad besøgende søger? Svaret, simpelthen sat, er rådgivning og information.
Når et lille samfund af niche fagfolk, PbxInfo.com har udviklet sig til en kultur, der glæder sig over, aktier, og bidrager med viden om alle facetter af telekommunikation, telekommunikation fremstiller og er ikke stoppe der.
Det har hele tiden vokset til at omfatte Portal-websteder, hvor ét login konto tillader medlemmerne at flytte fra portal til portal og stille spørgsmål om systemer, læse arkiverede indlæg, Læs artikler eller se telecom relateret hvidbøger.
Med så meget der tilbydes, er det ikke underligt, PbxInfo.com støt vokset fra en lille samfund af 10 til 20 registrerede brugere i sidste kvartal af 1998 til over 15.000 registrerede telekommunikation fagfolk i år
Rick Cruz, grundlægger og ejer af PbxInfo.com LLC, er en vision i tankerne om, hvad PbxInfo.com vil blive. Hans vision er en One-Stop-shop for telekommunikation studerende, teknikere og ledere ens.
Pbxinfo’s 360-graders modellen er designet til at hjælpe telekommunikation fagfolk i hver fase af et projekt, telekommunikation.
Pbxinfo’s System sammenligning giver mulighed for system forskning,
Pbxinfos købe-sælge programmet giver mulighed for Tilbudsanmodningens og RFP udvikles og introducerer købere til sælgere,
Pbxinfo’s MarketPlace giver købere at finde brugte eller renoverede systemer og udstyr sælgere til at bogføre varer til salg,
Fora tillader systemet ejere/teknikere til at stille spørgsmål om programmering og funktioner i et bestemt system eller generelle telecom spørgsmål,
Portalerne bryde systemet fremstiller i Avaya, Cisco og Nortel.
Og endelig den jobportal giver jobsøgende og arbejdsgivere til at kommunikere.
Power af webstedet kan måles i ligetil Kommentar af en af dens administratorer, Charles Carter (formand for www.CS2Communications.com), “Hvis du leje en tech, der har en pbxinfo konto eller hvis din eksisterende tech opretter en konto, det svarer til at have en tech med 15 tusind telecom venner. Hvis din tech ikke kender svaret, en af hans venner vil – det er kraftfuld, der er magt i tal og der er værdi.”
Et andet aspekt af PbxInfo.com er, at det ikke bombardere sine brugere med reklame efter reklame. Webstedet bryder selv på bøger af accepterer donationer fra sine brugere. Selv om det er en reklame, marketing strategi, er det ikke-påtrængende til besøgende og medlemmer.
Den markedsføringsstrategi følger et koncept, som mange surfere vil finde forfriskende; “Hvis et medlem er på udkig efter billige headset og ser en annonce til venstre for ‘Billige hovedtelefoner’ medlemmet vil klik derefter og være mere tilbøjelige til at købe. Hvis et medlem er på udkig efter oplysninger om et system og en pop-up om ‘Billige hovedtelefoner’ overtager deres skærm – det er bare frustrerende. Webstedet er her for at hjælpe vores medlemmer ikke frustrere dem.”
Måske det er derfor hjemmesiden har været så vellykket-det er fokuseret på information/rådgivning og levering/adgang til rådgivning ud over alt andet. Rick, administrerer i dette øjeblik, flere projekter for at gøre navigationen på webstedet endnu nemmere.
Hvad ser Rick for fremtiden? “Jeg ser dette websted bliver premiere telekommunikation hjemmeside på internettet. Vi har haft over 29 millioner hits i løbet af de sidste 4 kvartaler og jeg har netop afsluttet en kampagne, der kan fordoble dette tal i de næste fire kvartaler.”
Det er indlysende, at Pbxinfos rådgivning, mens gratis, er awashed i værdi. Måske er det tid til en ny ordsprog med hensyn til gratis rådgivning. Jeg vil tilbyde en; “gratis rådgivning er værd en million – hvis det er rigtige.”
Artikel af Charles Carter
www.cs2communications.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.